chArt



23.02.2012

Niebiesko-różowo


W końcu dotarły do mnie kamienie które kupiłam w Indiach,oplotłam dwa - niebieski turkus i różowy agat DRUSY. Oba wisiorki są mojego autorstwa.

niebieski: 
zachwycający naturalny kamień TURKUS został opleciony w ręcznie uformowaną  ze srebrnego drutu pr. 925 i 999, plecionkę w którą wplecionych zostało 5 małych srebrnych kuleczek. Tym razem 
srebro nie zostało zoksydowane lecz ręcznie wypolerowane co nadało mu piękny połysk.wisior został zawieszony na srebrnym podwójnym łańcuszku "rolo" ;  










Różowy: naturalny kamień agat drusy oplotłam w koronkową plecionkę, użyłam młotkowanego i okrągłego srebrnego drutu pr. 925 i 999, biżuteria została zoksydowana , a następnie ręcznie wypolerowana co nadało jej antycznego charakteru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz